Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Välkomna till min blogg!

Av Lina Blennqvist - 30 juni 2012 17:05

Hej och välkomna till denna bloggen!

 

I min blogg kommer jag skriva om vad som händer på dagarna, mina intressen, och speciellt vad Polly (Min häst) gör på dagarna. ;) hihi. Jag har en blogg till tillsammans med min BFF som heter Filippa och hennes hund Dante. (Se bloggen: bulldogsdante.bloggplatsen.se) För övrigt har jag 1 katt som heter Musse och tre hästar: Fatima, Tudor och Polly. Polly är 15 år och är mormor till Tudor. Fatima är 9 år och är mamma till Tudor. Alltså är Polly Fatimas mamma. Musse är 5 år och resten vet ni. ;) Här är en bild på mig och min kusin Lolo (Bilden som kommer efter är på Polly):       Hon med mörkt hår är Lolo och den andra tjejen är jag. :) Aa hästen är då Polly. ;)) <3

 

//Lina

 
 
Ingen bild

Anonym

30 juni 2012 19:03

Jättefin blogg<3<3<3<3<3

Lina Blennqvist

14 juli 2012 20:04

tack. :)

 
Ingen bild

Mina

21 augusti 2012 21:23

Cool blogg du har jätte fint kramar Mina

Lina Blennqvist

21 augusti 2012 21:27

tack så mycket! :)

 
Camilla Laursen

Camilla Laursen

21 augusti 2012 21:39

Hei! Jeg elsker bloggen din! Den er kjempe fin! Håper du godtar dette. Du kanskje kjenner igjen etternavnet mit. men bli ikke frustrert for det (eller hvordan man nå sier i sverige/svensk) ;) men som sagt, elsker bloggen! Klemmer

http://elsker bloggen din!

Lina Blennqvist

21 augusti 2012 21:42

Hei Camilla! Tusen tusen takk! Ja jeg kjenner igjen etternavnet dit! Er det du som er Cecilies "bigsister"? ;) så sykt coolt i så fall! Vet ikke hvis jeg skal tro på det eller ikke men hvis det faktisk er du så er det dritt coolt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Blennqvist - 6 september 2012 20:24

Tjenna! Jag är Linas lillasyster. xD vgn?? själv så går jag in på min systers instagram och spamar hennes kompisar! haha. men det gör jag BARA idag! ;))) <3 -Älskar dig, Linnie!! Hoppas att du får en juicy couture dress och hungerspelen på dvd!- &...

Av Lina Blennqvist - 21 augusti 2012 21:46

Sorry för att det bara blivit 2 (3 med detta) inlägg denna månaden (har inte varit så bra på att fixa inlägg på sista tiden)     hoppas att jag blir bättre på det nu! :)<3 love you everybody! //Linnie/Linnsan/Lina ;))) ...

Av Lina Blennqvist - 21 augusti 2012 21:05

You self think you're awful, someone else thougt you're beautiful! You think you're different, someone else thougt you are normal. You think the hole "you-thing" Is awful. Everyone thougt they are awful, or just different. But If everyone's not perfe...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som är född 1998, jag älskar att dansa disco och hip-hop, älskar även djur. kan 2 språk flytande: svenska och norska. kolla gärna min BFF's och min blogg: bulldogsdante.bloggplatsen.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards